APA:
کپیسیفوری، زهره. (1391). ارتقاء مهارت خواندن و درک مطلب از طریق آموزش راهبردهای فراشناختی: تاثیر رشته تحصیلی و جنسیت. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 5(11)، 134-157. SID. https://sid.ir/paper/181260/fa
Vancouver:
کپیسیفوری زهره. ارتقاء مهارت خواندن و درک مطلب از طریق آموزش راهبردهای فراشناختی: تاثیر رشته تحصیلی و جنسیت. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1391؛5(11):134-157. Available from: https://sid.ir/paper/181260/fa
IEEE:
کپیزهره سیفوری، “ارتقاء مهارت خواندن و درک مطلب از طریق آموزش راهبردهای فراشناختی: تاثیر رشته تحصیلی و جنسیت،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 5، no. 11، pp. 134–157، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181260/fa