مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

923
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نظرات زبان آموزان دبیرستانی نسبت به اصلاح نوشتاری خطاهای گرامری

صفحات

 صفحه شروع 64 | صفحه پایان 84

چکیده

 تحقیق حاضر نظرات زبان آموزان دبیرستانی را در ارتباط با اصلاح نوشتاری خطاهای گرامری مورد بررسی قرار داده است. به این منظور پرشس نامه ای بین 100 زبان آموز سطح متوسط که از طریق آزمون تعیین سطح انتخاب شده بودند توزیع گردید. هم چنین مصاحبه شفاهی با 10 نفر از آن ها انجام شد. نتایج نشان می دهد که زبان آموزان تمایل بالایی به دریافت اصلاحات جامع گرامری در هر مرحله ای از بازنویسی متن اصلی داشتند. با این وجود اصلاح کاربرد نادرست کلمات و زمان افعال برای آن ها مهم تر از سایر خطاهای گرامری بود. زبان آموزان هم چنین نظرات مشترکی نسبت به روش های مختلف اصلاح خطاهای نوشتاری ابراز کردند. این نتایج می تواند کاربردهای برای تدریس مهارت نگارش به فراگیران زبان انگلیسی داشته باشد.متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد, لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جدائی، مینا. (1391). نظرات زبان آموزان دبیرستانی نسبت به اصلاح نوشتاری خطاهای گرامری. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 5(11)، 64-84. SID. https://sid.ir/paper/181263/fa

    Vancouver: کپی

    جدائی مینا. نظرات زبان آموزان دبیرستانی نسبت به اصلاح نوشتاری خطاهای گرامری. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1391؛5(11):64-84. Available from: https://sid.ir/paper/181263/fa

    IEEE: کپی

    مینا جدائی، “نظرات زبان آموزان دبیرستانی نسبت به اصلاح نوشتاری خطاهای گرامری،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 5، no. 11، pp. 64–84، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181263/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا