APA:
کپیاوصانلو، ندا، و کلاهی، شعله. (1395). تاثیر مقایسه ای بازخورد مستقیم و غیر مستقیم تصحیحی در دو روش تدریس فرآیند محور و فرآورده محور نوشتار بر یادگیری نوشتار زبان آموزان. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 9(19 )، 84-103. SID. https://sid.ir/paper/181351/fa
Vancouver:
کپیاوصانلو ندا، کلاهی شعله. تاثیر مقایسه ای بازخورد مستقیم و غیر مستقیم تصحیحی در دو روش تدریس فرآیند محور و فرآورده محور نوشتار بر یادگیری نوشتار زبان آموزان. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1395؛9(19 ):84-103. Available from: https://sid.ir/paper/181351/fa
IEEE:
کپیندا اوصانلو، و شعله کلاهی، “تاثیر مقایسه ای بازخورد مستقیم و غیر مستقیم تصحیحی در دو روش تدریس فرآیند محور و فرآورده محور نوشتار بر یادگیری نوشتار زبان آموزان،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 9، no. 19 ، pp. 84–103، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181351/fa