مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

788
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نگرش معلمان زبان انگلیسی نسبت به پیشرفت حرفه ای خود آغاز

صفحات

 صفحه شروع 164 | صفحه پایان 186

چکیده

 همگام بودن با تغییرات و نو آوریهای مستمر در زمینه آموزش زبان انگلیسی, به عنوان یک ضرورت کیفیت تدریس معلمان در نظر گرفته می شود. برای پیشرفت معلمان شیوه های زیادی وجود دارد که پیشرفت خود آغاز یکی از مهمترین آنها به شمار می رود. اگرچه پیشرفت معلمان برای کیفیت آموزش ضروری می باشد, اما به نظر می رسد که مطالعات زیادی در زمینه خود پیشرفتی معلمان زبان انگلیسی در ایران صورت نگرفته است. مطالعات انجام شده بیشتر بر ارزیابی برنامه های قبل و ضمن خدمت آموزش زبان انگلیسی متمرکز شده اند. با توجه به این خلا, هدف اصلی این پژوهش, بررسی نگرش چهل و هشت معلم زبان انگلیسی در حال خدمت نسبت به پیشرفت حرفه ای خود بوده است. ابزار جمع آوری اطلاعات یک پرسشنامه ی محقق ساخته بوده که از هر دو نوع سوال پاسخ باز و پاسخ بسته تشکیل شده بود. داده های گردآوری گردیده با استفاده از آمار توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج مطالعه حاکی از آن است که این معلمان موافقت خود را در رابطه با اکثر مفاهیمی که بیانگر اهمیت پیشرفت حرفه ای هستند ابراز داشتند. همچنین, آنها از اهمیت فعالیتهای اصلی پیشرفت حرفه ای جهت پیشرفت خود آگاهی داشتند. با این وجود, دو فعالیت مشاهده ی همکار و اقدام پژوهی نسبت به دیگر فعالیتها زیاد مورد توجه واقع نشدند. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ملک عباسی، فاطمه. (1394). نگرش معلمان زبان انگلیسی نسبت به پیشرفت حرفه ای خود آغاز. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 8(16 )، 164-186. SID. https://sid.ir/paper/181368/fa

    Vancouver: کپی

    ملک عباسی فاطمه. نگرش معلمان زبان انگلیسی نسبت به پیشرفت حرفه ای خود آغاز. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1394؛8(16 ):164-186. Available from: https://sid.ir/paper/181368/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه ملک عباسی، “نگرش معلمان زبان انگلیسی نسبت به پیشرفت حرفه ای خود آغاز،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 8، no. 16 ، pp. 164–186، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181368/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button