APA:
کپیمشبکی، اصغر، و پورابراهیمی، نینا. (1395). الگوی موانع یابی راهبردهای بازاریابی بانکی. مطالعات مدیریت راهبردی، 7(25 )، 45-65. SID. https://sid.ir/paper/181518/fa
Vancouver:
کپیمشبکی اصغر، پورابراهیمی نینا. الگوی موانع یابی راهبردهای بازاریابی بانکی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛7(25 ):45-65. Available from: https://sid.ir/paper/181518/fa
IEEE:
کپیاصغر مشبکی، و نینا پورابراهیمی، “الگوی موانع یابی راهبردهای بازاریابی بانکی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 7، no. 25 ، pp. 45–65، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181518/fa