مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

625
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

736
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی

صفحات

 صفحه شروع 127 | صفحه پایان 146

چکیده

 در این پژوهش, ابتدا مولفه ها, ویژگی ها و الگوهای سازمان کلاس جهانی بررسی و با تطبیق مدل های تولید و مدل های خدمات بانکی در کلاس جهانی 13مولفه و 39 شاخص متناظر برای دستیابی صنعت بانکداری به کلاس جهانی شناسایی شد. سپس, با اخذ نظر خبرگان بانکی در قالب برسشنامه های مقایسه های زوجی به روش فازی, صمن مقایسه زوجی هر یک از معیارهای کلاس جهانی ابعاد کیفیت خدمات نیز با توجه به این معیارها و دو معیار رضایت مشتریان از هر بعد و اهمیت ابعاد از نظر مشتریان با رویکردAHP فازی مقایسه شده و در نهایت, اولویت بندی شد. از مهم ترین مولفه های کلاس جهانی بر اساس اولویت حاصله می توان به اهداف کلان, رسالت و چشم انداز, مدیریت دارایی و بدهی, برنامه ریزی, کنترل و سیستم مدیریت اطلاعات اشاره کرد که هر مولفه شامل شاخص های گوناگونی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فارسیجانی، حسن. (1395). تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی. مطالعات مدیریت راهبردی، 7(26 )، 127-146. SID. https://sid.ir/paper/181591/fa

    Vancouver: کپی

    فارسیجانی حسن. تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛7(26 ):127-146. Available from: https://sid.ir/paper/181591/fa

    IEEE: کپی

    حسن فارسیجانی، “تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 7، no. 26 ، pp. 127–146، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181591/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button