مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,120
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

577
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی کیفیت خدمات بانک پارسیان در استان همدان از دیدگاه مشتریان

صفحات

 صفحه شروع 23 | صفحه پایان 42

چکیده

 هدف اصلی این پژوهش, بررسی کیفیت خدمات بانک پارسیان استان همدان از دیدگاه مشتریان است. این پژوهش از نظر هدف, کاربردی و از نظر روش, توصیفی ـ پیمایشی است. جامعه آماری شامل همه مشتریانی است که در تمام شعب بانک پارسیان حساب های مختلفی دارند. از آنجاکه بانک مشتریان زیادی دارد, جامعه آماری نامحدود شمرده می شود. حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان 384 مشتری است که به روش تصادفی ساده انتخاب شده اند. از روش های کتابخانه ای و میدانی برای جمع آوری اطلاعات استفاده شد. ابزار جمع آوری اطلاعات, پرسش نامه محقق ساخته ای متشکل از بیست و یک سوال بوده است. روایی محتوایی پرسش نامه را متخصصان مدیریت بررسی کردند و اصلاحات لازم روی آن انجام گرفت. پایایی این ابزار با استفاده از فرمول آلفای کرونباخ و نرم افزار اس.پی.اس.اس. برابر 0.871 محاسبه شد. اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از روش آمار ناپارامتریک (ویلکاکسون) و تی. تست مورد تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان داد که ادراکات مشتریان در ابعاد مختلف کیفیت, مانند سیستم خدمات, خدمات رفتاری و ماشینی و صحت مبادله خدمات, از انتظارات آنان فراتر است, به گفته دیگر, افراد مورد بررسی از کیفیت خدمات بانک پارسیان در استان همدان راضی هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    حسینی، سیدحیدر، و سهرابی، علی اکبر. (1392). بررسی کیفیت خدمات بانک پارسیان در استان همدان از دیدگاه مشتریان. مدیریت دولتی، 5(3)، 23-42. SID. https://sid.ir/paper/139786/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی سیدحیدر، سهرابی علی اکبر. بررسی کیفیت خدمات بانک پارسیان در استان همدان از دیدگاه مشتریان. مدیریت دولتی[Internet]. 1392؛5(3):23-42. Available from: https://sid.ir/paper/139786/fa

    IEEE: کپی

    سیدحیدر حسینی، و علی اکبر سهرابی، “بررسی کیفیت خدمات بانک پارسیان در استان همدان از دیدگاه مشتریان،” مدیریت دولتی، vol. 5، no. 3، pp. 23–42، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/139786/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button