APA:
کپیحسینی، سیدحیدر، و سهرابی، علی اکبر. (1392). بررسی کیفیت خدمات بانک پارسیان در استان همدان از دیدگاه مشتریان. مدیریت دولتی، 5(3)، 23-42. SID. https://sid.ir/paper/139786/fa
Vancouver:
کپیحسینی سیدحیدر، سهرابی علی اکبر. بررسی کیفیت خدمات بانک پارسیان در استان همدان از دیدگاه مشتریان. مدیریت دولتی[Internet]. 1392؛5(3):23-42. Available from: https://sid.ir/paper/139786/fa
IEEE:
کپیسیدحیدر حسینی، و علی اکبر سهرابی، “بررسی کیفیت خدمات بانک پارسیان در استان همدان از دیدگاه مشتریان،” مدیریت دولتی، vol. 5، no. 3، pp. 23–42، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/139786/fa