APA:
کپیانصاری، آذرنوش، و صنایعی، علی. (1395). مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک. مطالعات مدیریت راهبردی، 7(27 )، 65-87. SID. https://sid.ir/paper/181656/fa
Vancouver:
کپیانصاری آذرنوش، صنایعی علی. مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛7(27 ):65-87. Available from: https://sid.ir/paper/181656/fa
IEEE:
کپیآذرنوش انصاری، و علی صنایعی، “مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 7، no. 27 ، pp. 65–87، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181656/fa