مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,372
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,095
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک

صفحات

 صفحه شروع 65 | صفحه پایان 87

چکیده

 وفاداری مشتری یکی از راه های ایجاد مزیت رقابتی و از موضوع های مهم در بانکداری الکترونیکی برای دستیابی به سود بیشتر است؛ در حالی که مشتریان, کمتر به بانک خود وفادار هستند و از خدمات الکترونیکی بانک های مختلف استفاده می کنند. امروزه بانک ها سخت برای جذب مشتریان و حفظ سهم بازار خود با ارائه خدمات نوآورانه مختلف از طریق بانکداری الکترونیکی تلاش می کنند. بانک ها تقریباً همه روزه کانال های الکترونیکی جدیدی را به خدمات موجودشان اضافه می کنند. در این پژوهش, بخش های مدیریت تجربه مشتری شامل بخش وظیفه ای, مکانیکی و انسانی مورد ارزیابی قرار گرفت و ارتباط آنها با تداوم استفاده مشتریان بررسی شد. نتایج نشان داد همبستگی مثبت بین بخش های مدیریت تجربه و تداوم استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک وجود داشت. ابزار جمع آوری اطلاعات, پرسشنامه است. جهت شناسایی عوامل تعیین کننده از آزمون همبستگی و جهت اولویت بندی آنها از ابزار شبکه های عصبی مصنوعی استفاده شد. نتایج نشان داد که عوامل کیفیت خدمات, قیمت های وفاداری, اعتماد, رضایت, انتظارات مشتری, جذابیت, شایستگی کارکنان و سهولت استفاده تعیین کننده تداوم استفاده در خدمات بانکداری الکترونیک ملت است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    انصاری، آذرنوش، و صنایعی، علی. (1395). مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک. مطالعات مدیریت راهبردی، 7(27 )، 65-87. SID. https://sid.ir/paper/181656/fa

    Vancouver: کپی

    انصاری آذرنوش، صنایعی علی. مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛7(27 ):65-87. Available from: https://sid.ir/paper/181656/fa

    IEEE: کپی

    آذرنوش انصاری، و علی صنایعی، “مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 7، no. 27 ، pp. 65–87، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181656/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button