APA:
کپیحشمتی، ابراهیم، سعیدنیا، حمیدرضا، و بدیع زاده، علی. (1398). طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی. کاوش های مدیریت بازرگانی، 11(21 )، 247-268. SID. https://sid.ir/paper/384076/fa
Vancouver:
کپیحشمتی ابراهیم، سعیدنیا حمیدرضا، بدیع زاده علی. طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(21 ):247-268. Available from: https://sid.ir/paper/384076/fa
IEEE:
کپیابراهیم حشمتی، حمیدرضا سعیدنیا، و علی بدیع زاده، “طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 21 ، pp. 247–268، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/384076/fa