APA:
کپیساکن آذری، رعنا، هاشمیان، کیانوش، و شریفی، حسن پاشا. (1393). اثر آموزش مهارت حل مساله ابداعی بر تفکر خلاق, تفکرانتقادی, تفکرعلمی و خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز, تحت شرایط بیوریتم فکری متفاوت. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 7(27)، 7-22. SID. https://sid.ir/paper/183345/fa
Vancouver:
کپیساکن آذری رعنا، هاشمیان کیانوش، شریفی حسن پاشا. اثر آموزش مهارت حل مساله ابداعی بر تفکر خلاق, تفکرانتقادی, تفکرعلمی و خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز, تحت شرایط بیوریتم فکری متفاوت. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1393؛7(27):7-22. Available from: https://sid.ir/paper/183345/fa
IEEE:
کپیرعنا ساکن آذری، کیانوش هاشمیان، و حسن پاشا شریفی، “اثر آموزش مهارت حل مساله ابداعی بر تفکر خلاق, تفکرانتقادی, تفکرعلمی و خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز, تحت شرایط بیوریتم فکری متفاوت،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 7، no. 27، pp. 7–22، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183345/fa