APA:
کپیرضوانی، رضا، و صیادی، علی. (1395). مطالعه کیفی تاثیر آزمون جدید ورودی دوره دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی بر روش تدریس, ارزشیابی کلاسی و برنامه درسی استادان زبان دانشگاه های ایران. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 9(33)، 159-180. SID. https://sid.ir/paper/183414/fa
Vancouver:
کپیرضوانی رضا، صیادی علی. مطالعه کیفی تاثیر آزمون جدید ورودی دوره دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی بر روش تدریس, ارزشیابی کلاسی و برنامه درسی استادان زبان دانشگاه های ایران. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1395؛9(33):159-180. Available from: https://sid.ir/paper/183414/fa
IEEE:
کپیرضا رضوانی، و علی صیادی، “مطالعه کیفی تاثیر آزمون جدید ورودی دوره دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی بر روش تدریس, ارزشیابی کلاسی و برنامه درسی استادان زبان دانشگاه های ایران،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 9، no. 33، pp. 159–180، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183414/fa