APA:
کپیحسین بگلو، کوروش، پیری، موسی، یاری حاج عطالو، جهانگیر، و رضایی، اکبر. (1398). طراحی آموزش چند رسانه ای مبتنی بر نظریه ی بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر هیجان تحصیلی درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 12(46 )، 85-104. SID. https://sid.ir/paper/183560/fa
Vancouver:
کپیحسین بگلو کوروش، پیری موسی، یاری حاج عطالو جهانگیر، رضایی اکبر. طراحی آموزش چند رسانه ای مبتنی بر نظریه ی بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر هیجان تحصیلی درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛12(46 ):85-104. Available from: https://sid.ir/paper/183560/fa
IEEE:
کپیکوروش حسین بگلو، موسی پیری، جهانگیر یاری حاج عطالو، و اکبر رضایی، “طراحی آموزش چند رسانه ای مبتنی بر نظریه ی بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر هیجان تحصیلی درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 12، no. 46 ، pp. 85–104، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183560/fa