APA:
کپیحسین بگلو، کوروش، پیری، موسی، یاری، جهانگیر، و رضایی، اکبر. (1398). طراحی آموزش چندرسانه ای مبتنی بر نظریه ی بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 6(4 (پیاپی 24) )، 31-44. SID. https://sid.ir/paper/262949/fa
Vancouver:
کپیحسین بگلو کوروش، پیری موسی، یاری جهانگیر، رضایی اکبر. طراحی آموزش چندرسانه ای مبتنی بر نظریه ی بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1398؛6(4 (پیاپی 24) ):31-44. Available from: https://sid.ir/paper/262949/fa
IEEE:
کپیکوروش حسین بگلو، موسی پیری، جهانگیر یاری، و اکبر رضایی، “طراحی آموزش چندرسانه ای مبتنی بر نظریه ی بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 6، no. 4 (پیاپی 24) ، pp. 31–44، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262949/fa