Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,047
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

575
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش مدرس به عنوان مولفه ای از برنامه درسی در نیل به کارآفرینی "مطالعه موردی: نظام آموزش علمی - کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی"

صفحات

 صفحه شروع 95 | صفحه پایان 112

چکیده

 مطالعه حاضر با هدف بررسی نقش مدرس در نیل به هدف کارآفرینی نظام آموزش علمی- کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی انجام شده است. رویکرد این مطالعه, کیفی و روش مطالعه, ارزشیابی و مدل مورد استفاده, مدل خبرگی و نقادی آیزنر بوده است. مشاهده, مصاحبه و پرسشنامه, ابزار جمع آوری داده ها بوده است. جهت اطمینان از اعتبار یافته ها از انسجام ساختاری, کفایت ارجاعی و اعتبار اجماعی بهره گیری شده است. یافته ها نشان دهنده آن است که تمرکز بیشتر بر مطالب نظری در تدریس, عدم تناسب ایفای نقش مدرسین با ماهیت مراکز علمی - کاربردی, نا امید کردن و ایجاد دلسردی در دانشجویان, تحقیر دانشجو و عدم اختصاص زمان کافی, از جمله مواردی هستند که نقشی غیر همسو با غایت برنامه درسی قصد شده را نمایان می سازد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

مهرام، بهروز، و فرخ زاده، محمدحسن. (1388). نقش مدرس به عنوان مولفه ای از برنامه درسی در نیل به کارآفرینی "مطالعه موردی: نظام آموزش علمی - کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی". مطالعات روانشناسی تربیتی، 6(9)، 95-112. SID. https://sid.ir/paper/188691/fa

Vancouver: کپی

مهرام بهروز، فرخ زاده محمدحسن. نقش مدرس به عنوان مولفه ای از برنامه درسی در نیل به کارآفرینی "مطالعه موردی: نظام آموزش علمی - کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی". مطالعات روانشناسی تربیتی[Internet]. 1388؛6(9):95-112. Available from: https://sid.ir/paper/188691/fa

IEEE: کپی

بهروز مهرام، و محمدحسن فرخ زاده، “نقش مدرس به عنوان مولفه ای از برنامه درسی در نیل به کارآفرینی "مطالعه موردی: نظام آموزش علمی - کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی"،” مطالعات روانشناسی تربیتی، vol. 6، no. 9، pp. 95–112، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/188691/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا