Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,894
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,525
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه سبک های فرزندپروری، هوش هیجانی و خودکارآمدی با انگیزش پیشرفت تحصیلی پسران دبیرستانی اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 33 | صفحه پایان 54

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پریشانی، نیره، و عبدی زرین، سهراب. (1393). بررسی رابطه سبک های فرزندپروری, هوش هیجانی و خودکارآمدی با انگیزش پیشرفت تحصیلی پسران دبیرستانی اصفهان. علوم رفتاری، 6(19)، 33-54. SID. https://sid.ir/paper/190493/fa

    Vancouver: کپی

    پریشانی نیره، عبدی زرین سهراب. بررسی رابطه سبک های فرزندپروری, هوش هیجانی و خودکارآمدی با انگیزش پیشرفت تحصیلی پسران دبیرستانی اصفهان. علوم رفتاری[Internet]. 1393؛6(19):33-54. Available from: https://sid.ir/paper/190493/fa

    IEEE: کپی

    نیره پریشانی، و سهراب عبدی زرین، “بررسی رابطه سبک های فرزندپروری, هوش هیجانی و خودکارآمدی با انگیزش پیشرفت تحصیلی پسران دبیرستانی اصفهان،” علوم رفتاری، vol. 6، no. 19، pp. 33–54، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/190493/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا