APA:
کپیمنظری، زهراسادات، معصومیان حسینی، سیده تکتم، کریمی مونقی، حسین، بهنام وشانی، حمیدرضا، و خالقی، ابراهیم. (1394). مقایسه تاثیر دو روش آموزشی یادگیری مبتنی بر زمینه و سخنرانی بر دانش, نگرش و عملکرد پرستاران در رابطه با نقش پرستاران در فرآیند اهدای عضو. مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، 13(9 (پی در پی 74))، 758-771. SID. https://sid.ir/paper/191176/fa
Vancouver:
کپیمنظری زهراسادات، معصومیان حسینی سیده تکتم، کریمی مونقی حسین، بهنام وشانی حمیدرضا، خالقی ابراهیم. مقایسه تاثیر دو روش آموزشی یادگیری مبتنی بر زمینه و سخنرانی بر دانش, نگرش و عملکرد پرستاران در رابطه با نقش پرستاران در فرآیند اهدای عضو. مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه[Internet]. 1394؛13(9 (پی در پی 74)):758-771. Available from: https://sid.ir/paper/191176/fa
IEEE:
کپیزهراسادات منظری، سیده تکتم معصومیان حسینی، حسین کریمی مونقی، حمیدرضا بهنام وشانی، و ابراهیم خالقی، “مقایسه تاثیر دو روش آموزشی یادگیری مبتنی بر زمینه و سخنرانی بر دانش, نگرش و عملکرد پرستاران در رابطه با نقش پرستاران در فرآیند اهدای عضو،” مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، vol. 13، no. 9 (پی در پی 74)، pp. 758–771، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/191176/fa