APA:
کپیایران زاده، سلیمان، و داوودی، کامل. (1391). بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما. مطالعات کمی در مدیریت، 3(2)، 25-44. SID. https://sid.ir/paper/191972/fa
Vancouver:
کپیایران زاده سلیمان، داوودی کامل. بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1391؛3(2):25-44. Available from: https://sid.ir/paper/191972/fa
IEEE:
کپیسلیمان ایران زاده، و کامل داوودی، “بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 3، no. 2، pp. 25–44، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/191972/fa