مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,034
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

851
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما

صفحات

 صفحه شروع 25 | صفحه پایان 44

چکیده

شش سیگما به عنوان یک ابزار مدیریتی قوی مطرح است که به منظور ایجاد تغییرات در سازمان ضروری است. شش سیگما نه تنها یک روش بلکه یک چشم انداز, دیدگاه و و ابزرای قوی برای تدوین استراتژی است. در این تحقیق تعیین تاثیر بکار گیری شش سیگما در دقت, کاهش تعداد شکایات مشتریان, صرفه در هزینه, صرفه جویی در زمان کارکنان بخش کنتور خوانی شرکت گاز مرند مورد مطالعه قرار گرفته است, به همین منظور چهار فرضیه مطرح شده است: 1- بکارگیری شش سیگما موجب افزایش دقت کارکنان بخش کنتور خوانی می گردد, 2- بکارگیری شش سیگما موجب کاهش تعداد شکایات مشتریان می گردد 3- بکارگیری شش سیگما باعث صرفه جویی در هزینه می گردد, 4- بکارگیری شش سیگما باعث صرفه جویی در زمان می گردد, به منظور گردآوری اطلاعات داده ها و اطلاعات شرکت گاز شهرستان مرند استفاده شده و برای تجزیه و تحلیل آماری فرضیه ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ایران زاده، سلیمان، و داوودی، کامل. (1391). بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما. مطالعات کمی در مدیریت، 3(2)، 25-44. SID. https://sid.ir/paper/191972/fa

    Vancouver: کپی

    ایران زاده سلیمان، داوودی کامل. بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1391؛3(2):25-44. Available from: https://sid.ir/paper/191972/fa

    IEEE: کپی

    سلیمان ایران زاده، و کامل داوودی، “بهبود کیفی فرآیندهای خدماتی با بهره گیری از منطق شش سیگما،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 3، no. 2، pp. 25–44، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/191972/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button