APA:
کپیمهدوی، ایرج، و ظریف، فائزه. (1392). رتبه بندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مطالعه موردی: مشهد مقدس. مطالعات کمی در مدیریت، 4(2)، 59-78. SID. https://sid.ir/paper/191987/fa
Vancouver:
کپیمهدوی ایرج، ظریف فائزه. رتبه بندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مطالعه موردی: مشهد مقدس. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1392؛4(2):59-78. Available from: https://sid.ir/paper/191987/fa
IEEE:
کپیایرج مهدوی، و فائزه ظریف، “رتبه بندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مطالعه موردی: مشهد مقدس،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 4، no. 2، pp. 59–78، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/191987/fa