مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,244
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

808
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ویژگی پیام های تبلیغاتی اثربخش در بیمه های بازرگانی از دیدگاه بیمه گذاران

صفحات

 صفحه شروع 34 | صفحه پایان 52

چکیده

 نخستین و روشن ترین اثر اقتصادی فعالیت های بیمه ای, حفظ اموال و تاسیسات متعلق به اشخاص یا دولت است. بر اساس آخرین آمار (سال 1391 مطابق 2012) ضریب نفوذ بیمه در کشور 1.9% می باشد و ایران رتبه 42 ام را از نظر شاخص حق بیمه های تولیدی در بازارهای جهانی بیمه داراست. با اینکه عدم موفقیت چشمگیر صنعت بیمه را باید در ابعاد گوناگونی جستجو کرد, لیکن جایگاه تبلیغات را به جهت ترغیب بیمه گذاران به استفاده از خدمات بیمه ای نمی توان نادیده گرفت. بنابراین پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل اثرگذار در بالا بردن اثربخشی پیام های تبلیغاتی بیمه های بازرگانی از نظر بیمه گذاران انجام شده است.در این تحقیق, به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده و جهت تحلیل آزمون فرضیات از آزمون t و آزمون فریدمن استفاده شده است. با توجه به تائید کلیه فرضیات تحقیق در سطح اطمینان 95%, نتایج تحقیق بیانگر این است که از نظر بیمه گذاران, در پیام های تبلیغاتی شرکت های بیمه می بایست به ترتیب بر عواملی مانند «اطلاع رسانی موثر در خصوص انواع پوشش های بیمه ای و بیمه نامه ها», «ارائه خدمات استثنایی», «مهمان نوازی», «پرداخت به موقع خسارت شرکت بیمه», «ارائه بیمه نامه جامع به مشتریان», «پاسخگو بودن شرکت بیمه», «مشاوره دلسوزانه» و «سهولت فرایند دریافت سفارشات» تاکید گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خان محمدی، هدی، و سیدجوادین، سیدرضا. (1393). ویژگی پیام های تبلیغاتی اثربخش در بیمه های بازرگانی از دیدگاه بیمه گذاران. مطالعات کمی در مدیریت، 5(2)، 34-52. SID. https://sid.ir/paper/192024/fa

    Vancouver: کپی

    خان محمدی هدی، سیدجوادین سیدرضا. ویژگی پیام های تبلیغاتی اثربخش در بیمه های بازرگانی از دیدگاه بیمه گذاران. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1393؛5(2):34-52. Available from: https://sid.ir/paper/192024/fa

    IEEE: کپی

    هدی خان محمدی، و سیدرضا سیدجوادین، “ویژگی پیام های تبلیغاتی اثربخش در بیمه های بازرگانی از دیدگاه بیمه گذاران،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 5، no. 2، pp. 34–52، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/192024/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button