APA:
کپیخان محمدی، هدی، و سیدجوادین، سیدرضا. (1393). ویژگی پیام های تبلیغاتی اثربخش در بیمه های بازرگانی از دیدگاه بیمه گذاران. مطالعات کمی در مدیریت، 5(2)، 34-52. SID. https://sid.ir/paper/192024/fa
Vancouver:
کپیخان محمدی هدی، سیدجوادین سیدرضا. ویژگی پیام های تبلیغاتی اثربخش در بیمه های بازرگانی از دیدگاه بیمه گذاران. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1393؛5(2):34-52. Available from: https://sid.ir/paper/192024/fa
IEEE:
کپیهدی خان محمدی، و سیدرضا سیدجوادین، “ویژگی پیام های تبلیغاتی اثربخش در بیمه های بازرگانی از دیدگاه بیمه گذاران،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 5، no. 2، pp. 34–52، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/192024/fa