مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,850
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

746
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر میزان رضایت بیمه گذاران از شرکت بیمه ایران در شهر تهران (مطالعه موردی: بیمه های اتومبیل)

صفحات

 صفحه شروع 25 | صفحه پایان 41

چکیده

 مقدمه و هدف پژوهش: عنوان پژوهش حاضر «بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر میزان رضایت بیمه گذاران از شرکت های بیمه ایران در شهر (مطالعه موردی بیمه های اتومبیل) است». هدف این پژوهش شناخت عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان بیمه و دستیابی به یک الگوی مناسب است که با استفاده از نظریه های مرتبط, عوامل مهم و اثرگذار مورد بررسی قرار می گیرد.پژوهش حاضر با طرح پرسش های, به تحلیل و تبیین موضوع پژوهش پرداخته است. روش تحقیق این پژوهش پیمایشی و توصیفی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است. نمونه مورد مطالعه 312 نفر از مشتریان بیمه ایران هستند که با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده اند.روش پژوهش: داده های جمع آوری شده با استفاده از روش های آمار توصیفی - پیمایشی روش های آمار استنباطی در این تحقیق به منظور دقت, سرعت, و اطمینان از ضریب همبستگی اسپیرمن و رگرسیون استفاده می گردد, و در ضمن در همه محاسبات و آزمون ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است.یافته ها و نتیجه گیری: نتایج این پژوهش نشانگر رابطه آماری مستقیم در بین متغیرهای مستقل و وابسته می باشد. متغیرهای مستقل آموزش و مشارکت کارکنان, رعایت قانون و مقررات, اطلاعات فنی کارکنان, دسترسی به شبکه های ارتباطی و استفاده مشتریان از محیط های اینترنتی و تبلیغاتی, فرهنگ و آگاهی مردم از بیمه, میزان تحصیلات, و متغیر وابسته رضایت مشتریان است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    عشاق خسروشاهی، لیلا، و سیدمیرزایی، سیدمحمد. (1390). بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر میزان رضایت بیمه گذاران از شرکت بیمه ایران در شهر تهران (مطالعه موردی: بیمه های اتومبیل). مدیریت فرهنگی، 5(13)، 25-41. SID. https://sid.ir/paper/199704/fa

    Vancouver: کپی

    عشاق خسروشاهی لیلا، سیدمیرزایی سیدمحمد. بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر میزان رضایت بیمه گذاران از شرکت بیمه ایران در شهر تهران (مطالعه موردی: بیمه های اتومبیل). مدیریت فرهنگی[Internet]. 1390؛5(13):25-41. Available from: https://sid.ir/paper/199704/fa

    IEEE: کپی

    لیلا عشاق خسروشاهی، و سیدمحمد سیدمیرزایی، “بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر میزان رضایت بیمه گذاران از شرکت بیمه ایران در شهر تهران (مطالعه موردی: بیمه های اتومبیل)،” مدیریت فرهنگی، vol. 5، no. 13، pp. 25–41، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199704/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button