Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,377
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

716
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نقش و جایگاه بازاریابی در سازمانهای غیر دولتی زیست محیطی در سطح شهر تهران

صفحات

 صفحه شروع 120 | صفحه پایان 138

چکیده

 سازمانهای غیردولتی به عنوان نهادهای مردمی, به دلیل استقلال فکری و عملی بیشتر می توانند بهترین مرجع برای دفاع از حقوق اجتماعی, فرهنگی, اقتصادی و سیاسی مردم باشند و با ارائه بازخوردهای لازم در خصوص سیاست ها, برنامه ها و مشارکت در تغییرات سیاسی و سازمانی به تدوین برنامه های توسعه دولت ها کمک کننده و حامیان و تسریع کنندگان مهمی در خصوص تغییرات اجتماعی و تقویت جامعه مدنی گردند. هدف این پژوهش بررسی نقش و جایگاه عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در جذب منابع مالی, جذب منابع انسانی, همکاری و اجرای پروژه های مشترک با آژانس های بین المللی است. پژوهش اجرا شده از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش, توصیفی-پیمایشی و ابزار پژوهش پرسشنامه ای بوده که در بین اعضای سازمان های غیردولتی زیست محیطی شهر تهران اجرا شده که به عنوان نمونه انتخاب شده بودند. برای تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از فنون آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهند که بین عناصر آمیخته بازاریابی و جذب منابع مالی, انسانی و اجرای پروژه های مشترک با دولت و آژانس های بین المللی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد و این سازمان ها امروزه برای رشد و دستیابی به اهداف خود نیازمند استفاده از تکنیک های بازاریابی و بکارگیری اصول دانشگاهی و علمی هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    درودی، هما، و کیوانفر، سارا. (1390). بررسی نقش و جایگاه بازاریابی در سازمانهای غیر دولتی زیست محیطی در سطح شهر تهران. مطالعات کمی در مدیریت، 2(3)، 120-138. SID. https://sid.ir/paper/192050/fa

    Vancouver: کپی

    درودی هما، کیوانفر سارا. بررسی نقش و جایگاه بازاریابی در سازمانهای غیر دولتی زیست محیطی در سطح شهر تهران. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1390؛2(3):120-138. Available from: https://sid.ir/paper/192050/fa

    IEEE: کپی

    هما درودی، و سارا کیوانفر، “بررسی نقش و جایگاه بازاریابی در سازمانهای غیر دولتی زیست محیطی در سطح شهر تهران،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 2، no. 3، pp. 120–138، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/192050/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا