APA:
کپینادریان، مسعود، و رهبری، سمیه. (1393). بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران به باشگاه های ورزشی. تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3 (پیاپی 14) )، 149-160. SID. https://sid.ir/paper/194532/fa
Vancouver:
کپینادریان مسعود، رهبری سمیه. بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران به باشگاه های ورزشی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1393؛4(3 (پیاپی 14) ):149-160. Available from: https://sid.ir/paper/194532/fa
IEEE:
کپیمسعود نادریان، و سمیه رهبری، “بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران به باشگاه های ورزشی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14) ، pp. 149–160، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194532/fa