APA:
کپیهرندی، عطاءاله، فاطمی، سیده زهرا، و عبدی، زهرا. (1396). نگاهی نوآورانه به بانکداری الکترونیک: تبیین نقش استراتژی های بازاریابی رابطه مند در ارتباط با مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(3 (پیاپی 26) )، 55-75. SID. https://sid.ir/paper/194581/fa
Vancouver:
کپیهرندی عطاءاله، فاطمی سیده زهرا، عبدی زهرا. نگاهی نوآورانه به بانکداری الکترونیک: تبیین نقش استراتژی های بازاریابی رابطه مند در ارتباط با مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(3 (پیاپی 26) ):55-75. Available from: https://sid.ir/paper/194581/fa
IEEE:
کپیعطاءاله هرندی، سیده زهرا فاطمی، و زهرا عبدی، “نگاهی نوآورانه به بانکداری الکترونیک: تبیین نقش استراتژی های بازاریابی رابطه مند در ارتباط با مشتریان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 3 (پیاپی 26) ، pp. 55–75، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194581/fa