APA:
کپیچهارمحالی، علی اکبر. (1396). کاربست نظریه گسترش نوآوری در بازاریابی خدمات مالی؛ مطالعه موردی: بورس اوراق بهادار. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(3 (پیاپی 26) )، 77-86. SID. https://sid.ir/paper/194582/fa
Vancouver:
کپیچهارمحالی علی اکبر. کاربست نظریه گسترش نوآوری در بازاریابی خدمات مالی؛ مطالعه موردی: بورس اوراق بهادار. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(3 (پیاپی 26) ):77-86. Available from: https://sid.ir/paper/194582/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر چهارمحالی، “کاربست نظریه گسترش نوآوری در بازاریابی خدمات مالی؛ مطالعه موردی: بورس اوراق بهادار،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 3 (پیاپی 26) ، pp. 77–86، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194582/fa