مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,848
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,831
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مصرف برندهای خارجی در صنعت مد لباس (مورد مطالعه: شهر اصفهان)

صفحات

 صفحه شروع 95 | صفحه پایان 120

چکیده

 امروزه یکی از جنبه های مهم کسب وکار در سطح داخلی و بین المللی, تعیین برند تجاری است. در این رابطه بکارگیری یک استراتژی موثر در خصوص برندهای تجاری در صنایع مختلف از جمله صنعت لباس, بحثی مهم است که به شرکت ها امکان اتصال به بازار رقابتی را می دهد, بنابراین می توان برندسازی را نوعی نوآوری تلقی کرد. تعیین یک برند تجاری با ثبات و بر پایه یک خط مشی صحیح, به ایجاد ارزش برند تجاری منجر می شود. پژوهش حاضر, با هدف شناسایی عوامل موثر بر مصرف برندهای خارجی در صنعت مد لباس در اصفهان, انجام شده است. این پژوهش, از لحاظ روش, توصیفی-پیمایشی و از لحاظ هدف ماهیتی کاربردی است و به صورت آمیخته در دو سطح کیفی و کمی با استفاده از ابزارهای مصاحبه و پرسشنامه انجام شده است. نتایج حاصل از پژوهش حاضر در بخش کیفی نشان می دهد که 57 عامل موثر در مصرف برندهای خارجی وجود دارد که کیفیت, تنوع, به روز بودن لباس ها و... از جمله این عوامل هستند که در 9 بعد کلی: عوامل درونی, سازمانی, فردی, اجتماعی, اقتصادی, جمعیت شناختی, فرهنگی و سیاسی تقسیم شده اند. در بخش کمی, نتایج یافته ها نشان داد که از منظر متخصصان, عوامل فرهنگی و در دیدگاه مصرف کنندگان, عوامل درونی, از مجموع عوامل موثر, امتیاز بیشتری کسب کرده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رییسی، مهناز، شریفی، سعید، و طغرایی، محمدتقی. (1395). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مصرف برندهای خارجی در صنعت مد لباس (مورد مطالعه: شهر اصفهان). تحقیقات بازاریابی نوین، 6(1 (پیاپی 20) )، 95-120. SID. https://sid.ir/paper/194613/fa

    Vancouver: کپی

    رییسی مهناز، شریفی سعید، طغرایی محمدتقی. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مصرف برندهای خارجی در صنعت مد لباس (مورد مطالعه: شهر اصفهان). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(1 (پیاپی 20) ):95-120. Available from: https://sid.ir/paper/194613/fa

    IEEE: کپی

    مهناز رییسی، سعید شریفی، و محمدتقی طغرایی، “شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مصرف برندهای خارجی در صنعت مد لباس (مورد مطالعه: شهر اصفهان)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 1 (پیاپی 20) ، pp. 95–120، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194613/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا