APA:
کپیرنجبریان، بهرام، محمودی، ادریس، جعفری زاده، فروز، و هوشمند، محسن. (1392). بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکه های مجازی در بین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز. تحقیقات بازاریابی نوین، 3(1 (پیاپی 8))، 49-62. SID. https://sid.ir/paper/194631/fa
Vancouver:
کپیرنجبریان بهرام، محمودی ادریس، جعفری زاده فروز، هوشمند محسن. بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکه های مجازی در بین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1392؛3(1 (پیاپی 8)):49-62. Available from: https://sid.ir/paper/194631/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبریان، ادریس محمودی، فروز جعفری زاده، و محسن هوشمند، “بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکه های مجازی در بین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 3، no. 1 (پیاپی 8)، pp. 49–62، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194631/fa