APA:
کپیشاهین، آرش، و صالح زاده، رضا. (1390). طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(2)، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/194632/fa
Vancouver:
کپیشاهین آرش، صالح زاده رضا. طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(2):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/194632/fa
IEEE:
کپیآرش شاهین، و رضا صالح زاده، “طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 2، pp. 1–16، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194632/fa