APA:
کپیملک اخلاق، اسماعیل، نوع پسنداصیل، سیدمحمد، و جمالی، خدیجه. (1390). شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد در ورود به بازارهای خارجی (مطالعه موردی: ایران خودرو). تحقیقات بازاریابی نوین، 1(2)، 61-78. SID. https://sid.ir/paper/194634/fa
Vancouver:
کپیملک اخلاق اسماعیل، نوع پسنداصیل سیدمحمد، جمالی خدیجه. شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد در ورود به بازارهای خارجی (مطالعه موردی: ایران خودرو). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(2):61-78. Available from: https://sid.ir/paper/194634/fa
IEEE:
کپیاسماعیل ملک اخلاق، سیدمحمد نوع پسنداصیل، و خدیجه جمالی، “شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد در ورود به بازارهای خارجی (مطالعه موردی: ایران خودرو)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 2، pp. 61–78، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194634/fa