APA:
کپیمهرمنش، حسن، سعیدی، نیما، لسانی، پدرام، و بایرامی لاطران، الیاس. (1391). تدوین استراتژی و اولویت بندی استراتژی های شرکت بهنوش ایران با مقایسه رویکردهای فازی و QSPM. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(3 (پیاپی 6))، 135-153. SID. https://sid.ir/paper/194640/fa
Vancouver:
کپیمهرمنش حسن، سعیدی نیما، لسانی پدرام، بایرامی لاطران الیاس. تدوین استراتژی و اولویت بندی استراتژی های شرکت بهنوش ایران با مقایسه رویکردهای فازی و QSPM. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(3 (پیاپی 6)):135-153. Available from: https://sid.ir/paper/194640/fa
IEEE:
کپیحسن مهرمنش، نیما سعیدی، پدرام لسانی، و الیاس بایرامی لاطران، “تدوین استراتژی و اولویت بندی استراتژی های شرکت بهنوش ایران با مقایسه رویکردهای فازی و QSPM،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 3 (پیاپی 6)، pp. 135–153، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194640/fa