APA:
کپیحسن زاده، محمود، و مشبکی اصفهانی، اصغر. (1395). آزمون مدلی- ساختاری از تاثیر خصومت مشتری بر تحریم سفرهای زیارتی و سیاحتی به کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی در تهران. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(4 (پیاپی 23) )، 53-66. SID. https://sid.ir/paper/194662/fa
Vancouver:
کپیحسن زاده محمود، مشبکی اصفهانی اصغر. آزمون مدلی- ساختاری از تاثیر خصومت مشتری بر تحریم سفرهای زیارتی و سیاحتی به کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی در تهران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(4 (پیاپی 23) ):53-66. Available from: https://sid.ir/paper/194662/fa
IEEE:
کپیمحمود حسن زاده، و اصغر مشبکی اصفهانی، “آزمون مدلی- ساختاری از تاثیر خصومت مشتری بر تحریم سفرهای زیارتی و سیاحتی به کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی در تهران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 4 (پیاپی 23) ، pp. 53–66، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194662/fa