APA:
کپینرگسیان، عباس، دیندار، یاشار، و طهماسبی آقبلاغی، داریوش. (1394). مطالعه تاثیر ابزارهای مدرن بازاریابی سیاسی بر مشارکت سیاسی, اعتماد عمومی و انسجام ملی (مطالعه شهروندان منطقه 6 شهر تهران). مدیریت فرهنگ سازمانی، 13(4)، 995-1017. SID. https://sid.ir/paper/196330/fa
Vancouver:
کپینرگسیان عباس، دیندار یاشار، طهماسبی آقبلاغی داریوش. مطالعه تاثیر ابزارهای مدرن بازاریابی سیاسی بر مشارکت سیاسی, اعتماد عمومی و انسجام ملی (مطالعه شهروندان منطقه 6 شهر تهران). مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1394؛13(4):995-1017. Available from: https://sid.ir/paper/196330/fa
IEEE:
کپیعباس نرگسیان، یاشار دیندار، و داریوش طهماسبی آقبلاغی، “مطالعه تاثیر ابزارهای مدرن بازاریابی سیاسی بر مشارکت سیاسی, اعتماد عمومی و انسجام ملی (مطالعه شهروندان منطقه 6 شهر تهران)،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 13، no. 4، pp. 995–1017، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196330/fa