APA:
کپیخیری، بهرام، و عباسعلی زاده، منصوره. (1387). بازاریابی سیاسی, پیش به سوی سازمان های سیاسی بازار محور. مدیریت فرهنگ سازمانی، 6(18)، 167-178. SID. https://sid.ir/paper/471588/fa
Vancouver:
کپیخیری بهرام، عباسعلی زاده منصوره. بازاریابی سیاسی, پیش به سوی سازمان های سیاسی بازار محور. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1387؛6(18):167-178. Available from: https://sid.ir/paper/471588/fa
IEEE:
کپیبهرام خیری، و منصوره عباسعلی زاده، “بازاریابی سیاسی, پیش به سوی سازمان های سیاسی بازار محور،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 6، no. 18، pp. 167–178، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/471588/fa