APA:
کپیصنوبر، ناصر، متفکرآزاد، محمدعلی، و راضی، نسرین. (1389). ارزش های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی. مدیریت فرهنگ سازمانی، 8(21)، 5-32. SID. https://sid.ir/paper/196364/fa
Vancouver:
کپیصنوبر ناصر، متفکرآزاد محمدعلی، راضی نسرین. ارزش های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1389؛8(21):5-32. Available from: https://sid.ir/paper/196364/fa
IEEE:
کپیناصر صنوبر، محمدعلی متفکرآزاد، و نسرین راضی، “ارزش های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 8، no. 21، pp. 5–32، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196364/fa