Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,701
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,075
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزش های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی

صفحات

 صفحه شروع 5 | صفحه پایان 32

چکیده

 «رفتارهای کاری انحرافی», به رفتاری اطلاق می شود که هنجارهای سازمانی را شکسته و سلامت سازمان و کارکنانش یا هر دو را تهدید می کند.بحث کسب و کار و کارکردهای مهم آن از جمله بازاریابی, در اقتصاد اسلامی از ملاحظات و ملازمات ارزشی بخصوصی برخوردار است به طوری که پای بندی به ارزش های اسلامی به عنوان توانمندی محوری برای بنگاه های اسلامی در نظر گرفته می شود تا تصمیمات کلیدی سازمان را حول این توانمندی اتخاذ نمایند. این پژوهش در صدد است, ارزش های اسلامی ناظر بر تصمیمات آمیخته بازاریابی که هسته اصلی علم بازاریابی را تشکیل می دهد را مورد بحث و بررسی قرار دهد. جهت دست یابی به این مهم با استفاده از روش کتابخانه ای و با مطالعه سیره پیامبر (ص), ائمه معصومین (ع) و با توجه به آیات قرآن کریم و نظریات اندیشمندان بنام اسلامی ارزش های مطرح در تصمیمات آمیخته بازاریابی شامل تصمیمات محصول, قیمت گذاری, پیش برد و توزیع استخراج گردیده است تا با معرفی آن ها مساعدتی هر چند اندک برای لحاظ این ارزش های الهی در سیاست گذاری های مربوط به آمیخته بازاریابی فراهم گردد. بدین منظور ابتدا سیستم و چارچوب ارزش های اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است و بعد از آن با تمرکز بر مفهوم و طبقه بندی آمیخته بازاریابی, تصمیمات محصول, قیمت گذاری, پیش برد و بازارگذاری در چارچوب ارزش های اسلامی بیان شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صنوبر، ناصر، متفکرآزاد، محمدعلی، و راضی، نسرین. (1389). ارزش های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی. مدیریت فرهنگ سازمانی، 8(21)، 5-32. SID. https://sid.ir/paper/196364/fa

    Vancouver: کپی

    صنوبر ناصر، متفکرآزاد محمدعلی، راضی نسرین. ارزش های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1389؛8(21):5-32. Available from: https://sid.ir/paper/196364/fa

    IEEE: کپی

    ناصر صنوبر، محمدعلی متفکرآزاد، و نسرین راضی، “ارزش های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 8، no. 21، pp. 5–32، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196364/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا