APA:
کپیمحسنین، شهریار، اسفیدانی، محمدرحیم، حسن زاده کریم آباد، حمیدرضا، و خنیفر، حسین. (1394). رابطه قدرت و وابستگی در کانال های بازاریابی از دیدگاه عضو هدف مورد مطالعه: هنر - صنعت فرش دستباف ایران. مدیریت فرهنگ سازمانی، 13(1 )، 67-89. SID. https://sid.ir/paper/196465/fa
Vancouver:
کپیمحسنین شهریار، اسفیدانی محمدرحیم، حسن زاده کریم آباد حمیدرضا، خنیفر حسین. رابطه قدرت و وابستگی در کانال های بازاریابی از دیدگاه عضو هدف مورد مطالعه: هنر - صنعت فرش دستباف ایران. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1394؛13(1 ):67-89. Available from: https://sid.ir/paper/196465/fa
IEEE:
کپیشهریار محسنین، محمدرحیم اسفیدانی، حمیدرضا حسن زاده کریم آباد، و حسین خنیفر، “رابطه قدرت و وابستگی در کانال های بازاریابی از دیدگاه عضو هدف مورد مطالعه: هنر - صنعت فرش دستباف ایران،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 13، no. 1 ، pp. 67–89، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196465/fa