مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

770
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

680
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر برندسازی کارفرما بر جذب استعدادها در بانک رفاه

صفحات

 صفحه شروع 207 | صفحه پایان 227

چکیده

 سازمان ها و شرکت های رقیب, سعی می کنند افراد بااستعداد را جذب و حفظ کنند. برند کارفرما استعدادها را به سازمان جذب می کند. برند کارفرما مجموعه عوامل داخلی مربوط به پرسنل است که با اطلاع رسانی به افراد خارج سازمان, به افراد القا می کند این سازمان موقعیت, جایگاه و مکانی مناسب برای کارکردن است. استعداد ها نیز به سازمانی جذب می شوند که احساس کنند برایشان مناسب است, ایجاد احساس مثبت در ذهن فرد مستعد مهم است. در این تحقیق چگونگی ایجاد تصویر در ذهن فرد بااستعداد, برای جذب شدن به بانک رفاه بررسی, و عوامل جذب استعدادها به روش کیفی در بانک رفاه مشخص شد. این تحقیق از نظر هدف, کاربردی و ابزار گردآوری داده ها, مصاحبه است. اطلاعات با روش تحلیل تم, تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد پنج عامل داخلی از برند کارفرما و یک عامل متفرقه, در صورت اطلاع رسانی و انتقال به افراد بااستعداد بر جذب آن ها موثر بوده است. همچنین, عوامل خارجی نیز بر جذب استعدادها در بانک رفاه موثر بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    برغمدی، قاسم، و قلی پور، آرین. (1394). بررسی تاثیر برندسازی کارفرما بر جذب استعدادها در بانک رفاه. مدیریت فرهنگ سازمانی، 13(1 )، 207-227. SID. https://sid.ir/paper/196467/fa

    Vancouver: کپی

    برغمدی قاسم، قلی پور آرین. بررسی تاثیر برندسازی کارفرما بر جذب استعدادها در بانک رفاه. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1394؛13(1 ):207-227. Available from: https://sid.ir/paper/196467/fa

    IEEE: کپی

    قاسم برغمدی، و آرین قلی پور، “بررسی تاثیر برندسازی کارفرما بر جذب استعدادها در بانک رفاه،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 13، no. 1 ، pp. 207–227، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196467/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button