APA:
کپیرحمانی، ناصر، ابراهیم پور، حبیب، عسگرنژادنوری، باقر، و حسن زاده، محمد. (1397). تأثیر ابعاد شخصیت بر احساس, اعتماد و جذابیت در برند کارفرما. مطالعات رفتار سازمانی، 7(4 (پیاپی 28) )، 245-280. SID. https://sid.ir/paper/245494/fa
Vancouver:
کپیرحمانی ناصر، ابراهیم پور حبیب، عسگرنژادنوری باقر، حسن زاده محمد. تأثیر ابعاد شخصیت بر احساس, اعتماد و جذابیت در برند کارفرما. مطالعات رفتار سازمانی[Internet]. 1397؛7(4 (پیاپی 28) ):245-280. Available from: https://sid.ir/paper/245494/fa
IEEE:
کپیناصر رحمانی، حبیب ابراهیم پور، باقر عسگرنژادنوری، و محمد حسن زاده، “تأثیر ابعاد شخصیت بر احساس, اعتماد و جذابیت در برند کارفرما،” مطالعات رفتار سازمانی، vol. 7، no. 4 (پیاپی 28) ، pp. 245–280، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/245494/fa