Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,164
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,349
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی

صفحات

 صفحه شروع 75 | صفحه پایان 104

چکیده

 یکی از ویژگی های مهم محصولات و خدمات که از گذشته های بسیار دور, چه در عرصه های فردی, چه اجتماعی و چه در کسب و کار باعث سرآمدی نسبت به دیگران بوده, حسن شهرت است. هدف از انجام این پژوهش, معرفی حسن شهرت و مزایای رقابتی آن در عرصه کسب و کار و رتبه بندی عوامل موثر بر حسن شهرت در صنعت لوازم خانگی ایران است. این رتبه بندی با استفاده از پرسشنامه مدل توسعه یافته شهرت فامبران و به کارگیری داده های به دست آمده در تکنیک تاپسیس فازی, از دو دیدگاه مدیران و مشتریان این صنعت انجام می شود. در نتایج به دست آمده از این تحقیق, تفاوت ها و مشترکات عوامل موثر بر شهرت از دو دیدگاه مدیران و مشتریان مشخص شده است. همچنین, برای این عوامل, سه دسته به ترتیب اولویت مشخص شده است تا مدیران بتوانند با استفاده از آنها, به ارتقای شهرت شرکت خود بپردازند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    نجم روشن، سعید، نصرالهی، زهرا، و طباطبایی نسب، سیدمحمد. (1390). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی. کاوش های مدیریت بازرگانی، 3(6)، 75-104. SID. https://sid.ir/paper/197097/fa

    Vancouver: کپی

    نجم روشن سعید، نصرالهی زهرا، طباطبایی نسب سیدمحمد. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1390؛3(6):75-104. Available from: https://sid.ir/paper/197097/fa

    IEEE: کپی

    سعید نجم روشن، زهرا نصرالهی، و سیدمحمد طباطبایی نسب، “شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 3، no. 6، pp. 75–104، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197097/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا