APA:
کپیتاج زاده نمین، ابوالفضل. (1395). نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی. مطالعات مدیریت راهبردی، 7(27 )، 47-63. SID. https://sid.ir/paper/181662/fa
Vancouver:
کپیتاج زاده نمین ابوالفضل. نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛7(27 ):47-63. Available from: https://sid.ir/paper/181662/fa
IEEE:
کپیابوالفضل تاج زاده نمین، “نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 7، no. 27 ، pp. 47–63، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181662/fa