APA:
کپیکمالی صالح آباد، لیلا. (1388). بررسی نقش عوامل آمیخته بازاریابی در میزان فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان. مدیریت فرهنگی، 3(3)، 117-123. SID. https://sid.ir/paper/199518/fa
Vancouver:
کپیکمالی صالح آباد لیلا. بررسی نقش عوامل آمیخته بازاریابی در میزان فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان. مدیریت فرهنگی[Internet]. 1388؛3(3):117-123. Available from: https://sid.ir/paper/199518/fa
IEEE:
کپیلیلا کمالی صالح آباد، “بررسی نقش عوامل آمیخته بازاریابی در میزان فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،” مدیریت فرهنگی، vol. 3، no. 3، pp. 117–123، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199518/fa