APA:
کپیپورحیدری، امید، سروستانی، امیر، و هوشمند، رحمت اله. (1391). تاثیر رقابتی بودن بازار محصول بر هزینه های نمایندگی. دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)، 5(16)، 13-28. SID. https://sid.ir/paper/200293/fa
Vancouver:
کپیپورحیدری امید، سروستانی امیر، هوشمند رحمت اله. تاثیر رقابتی بودن بازار محصول بر هزینه های نمایندگی. دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)[Internet]. 1391؛5(16):13-28. Available from: https://sid.ir/paper/200293/fa
IEEE:
کپیامید پورحیدری، امیر سروستانی، و رحمت اله هوشمند، “تاثیر رقابتی بودن بازار محصول بر هزینه های نمایندگی،” دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)، vol. 5، no. 16، pp. 13–28، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/200293/fa