APA:
کپییارمحمدی واصل، مسیب، فرهادی، مهران، و یعقوبی، افسانه. (1395). مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی به شیوه تمثیل و چرخه کارپلوس بر فرایندهای شناختی تحلیل, استنباط, ارزشیابی, استدلال استقرایی و استدلال قیاسی. رویکردهای نوین آموزشی، 11(1 (پیاپی 23) )، 81-104. SID. https://sid.ir/paper/201687/fa
Vancouver:
کپییارمحمدی واصل مسیب، فرهادی مهران، یعقوبی افسانه. مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی به شیوه تمثیل و چرخه کارپلوس بر فرایندهای شناختی تحلیل, استنباط, ارزشیابی, استدلال استقرایی و استدلال قیاسی. رویکردهای نوین آموزشی[Internet]. 1395؛11(1 (پیاپی 23) ):81-104. Available from: https://sid.ir/paper/201687/fa
IEEE:
کپیمسیب یارمحمدی واصل، مهران فرهادی، و افسانه یعقوبی، “مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی به شیوه تمثیل و چرخه کارپلوس بر فرایندهای شناختی تحلیل, استنباط, ارزشیابی, استدلال استقرایی و استدلال قیاسی،” رویکردهای نوین آموزشی، vol. 11، no. 1 (پیاپی 23) ، pp. 81–104، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/201687/fa