APA:
کپیبدری گرگری، رحیم، و خانی، منیژه. (1393). رابطه نظریه های ضمنی هوش و باورهای معرفت شناختی با جهت گیری هدف پیشرفت دانشجویان. رویکردهای نوین آموزشی، 9(1 (پیاپی 19) )، 53-74. SID. https://sid.ir/paper/201708/fa
Vancouver:
کپیبدری گرگری رحیم، خانی منیژه. رابطه نظریه های ضمنی هوش و باورهای معرفت شناختی با جهت گیری هدف پیشرفت دانشجویان. رویکردهای نوین آموزشی[Internet]. 1393؛9(1 (پیاپی 19) ):53-74. Available from: https://sid.ir/paper/201708/fa
IEEE:
کپیرحیم بدری گرگری، و منیژه خانی، “رابطه نظریه های ضمنی هوش و باورهای معرفت شناختی با جهت گیری هدف پیشرفت دانشجویان،” رویکردهای نوین آموزشی، vol. 9، no. 1 (پیاپی 19) ، pp. 53–74، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/201708/fa