APA:
کپیخضری، حسن، و ابراهیمی قوام، صغری. (1394). بررسی نقش میانجی زورگویی و قربانی بودن در رابطه بین پیوند با مدرسه و عملکرد تحصیلی. رویکردهای نوین آموزشی، 10(2 (پیاپی 22) )، 81-100. SID. https://sid.ir/paper/201719/fa
Vancouver:
کپیخضری حسن، ابراهیمی قوام صغری. بررسی نقش میانجی زورگویی و قربانی بودن در رابطه بین پیوند با مدرسه و عملکرد تحصیلی. رویکردهای نوین آموزشی[Internet]. 1394؛10(2 (پیاپی 22) ):81-100. Available from: https://sid.ir/paper/201719/fa
IEEE:
کپیحسن خضری، و صغری ابراهیمی قوام، “بررسی نقش میانجی زورگویی و قربانی بودن در رابطه بین پیوند با مدرسه و عملکرد تحصیلی،” رویکردهای نوین آموزشی، vol. 10، no. 2 (پیاپی 22) ، pp. 81–100، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/201719/fa