مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

890
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

578
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر تبلیغات دهان به دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن

صفحات

 صفحه شروع 223 | صفحه پایان 244

چکیده

 توسعه اینترنت نقش بسزایی در گسترش تبلیغات دهان به دهان ایفا می­ کند. هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر تبلیغات دهان به دهان آنلاین بر روی اعتماد به مقصد (ایران) و قصد سفر به آن است. این پژوهش از لحاظ نوع مخاطب, بنیادی, از لحاظ هدف, توصیفی و از لحاظ روش گردآوری داده­ ها, کمّی (پیمایشی) است و جامعه آماری آن را گردشگران اروپایی بالقوه ایران تشکیل می­ دهند که در فضای مجازی حضور دارند. پس از توزیع پرسش­ نامه مربوطه در فضای مجازی, از تحلیل عاملی تأییدی و مدل­ سازی معادلات ساختاری برای تجزیه وتحلیل داده­ ها استفاده شد. بر اساس یافته­ های پژوهش (246=n), eWOM یک ابزار اعتماد ساز برای ایران به عنوان یک مقصد گردشگری است (01/0>P؛ 46/5=t) و اعتماد, قصد سفر را به دنبال دارد (01/0>P؛ 26/5=t). از سوی دیگر, یکی از شروط سفر گردشگران اروپایی به ایران آن است که از طریق eWOM به این کشور اعتماد پیدا کنند (01/0>P؛ 66/5=t).

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدیان محمودجیغ، نسیم، و سلطانی هوراند، امین. (1398). تأثیر تبلیغات دهان به دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 14(46 )، 223-244. SID. https://sid.ir/paper/202661/fa

    Vancouver: کپی

    محمدیان محمودجیغ نسیم، سلطانی هوراند امین. تأثیر تبلیغات دهان به دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1398؛14(46 ):223-244. Available from: https://sid.ir/paper/202661/fa

    IEEE: کپی

    نسیم محمدیان محمودجیغ، و امین سلطانی هوراند، “تأثیر تبلیغات دهان به دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 14، no. 46 ، pp. 223–244، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202661/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button