APA:
کپیمحمدیان محمودجیغ، نسیم، و سلطانی هوراند، امین. (1398). تأثیر تبلیغات دهان به دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 14(46 )، 223-244. SID. https://sid.ir/paper/202661/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان محمودجیغ نسیم، سلطانی هوراند امین. تأثیر تبلیغات دهان به دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1398؛14(46 ):223-244. Available from: https://sid.ir/paper/202661/fa
IEEE:
کپینسیم محمدیان محمودجیغ، و امین سلطانی هوراند، “تأثیر تبلیغات دهان به دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 14، no. 46 ، pp. 223–244، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202661/fa