APA:
کپینوروزی، حسین، و درویش، فاطمه. (1398). اثر مؤلفه های حسی بر تبلیغات دهان به دهان مثبت با میانجی گری عواطف نسبت به هتل مقصد و تجربه برند در صنعت گردشگری, موردمطالعه: گردشگران خارجی. گردشگری و توسعه، 8(2 )، 66-82. SID. https://sid.ir/paper/368693/fa
Vancouver:
کپینوروزی حسین، درویش فاطمه. اثر مؤلفه های حسی بر تبلیغات دهان به دهان مثبت با میانجی گری عواطف نسبت به هتل مقصد و تجربه برند در صنعت گردشگری, موردمطالعه: گردشگران خارجی. گردشگری و توسعه[Internet]. 1398؛8(2 ):66-82. Available from: https://sid.ir/paper/368693/fa
IEEE:
کپیحسین نوروزی، و فاطمه درویش، “اثر مؤلفه های حسی بر تبلیغات دهان به دهان مثبت با میانجی گری عواطف نسبت به هتل مقصد و تجربه برند در صنعت گردشگری, موردمطالعه: گردشگران خارجی،” گردشگری و توسعه، vol. 8، no. 2 ، pp. 66–82، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/368693/fa