APA:
کپیرحمانی، اسحاق، مزیدی، محمد، محمدی، دانش، و ایمانی فرد، لیلا. (1398). بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایه ی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی. پژوهش های برنامه درسی، 9(1 (پیاپی 17) )، 167-187. SID. https://sid.ir/paper/202738/fa
Vancouver:
کپیرحمانی اسحاق، مزیدی محمد، محمدی دانش، ایمانی فرد لیلا. بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایه ی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی. پژوهش های برنامه درسی[Internet]. 1398؛9(1 (پیاپی 17) ):167-187. Available from: https://sid.ir/paper/202738/fa
IEEE:
کپیاسحاق رحمانی، محمد مزیدی، دانش محمدی، و لیلا ایمانی فرد، “بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایه ی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی،” پژوهش های برنامه درسی، vol. 9، no. 1 (پیاپی 17) ، pp. 167–187، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202738/fa