مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,703
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,816
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه ادراک از برند کارفرما با نگرش های شغلی کارکنان

صفحات

 صفحه شروع 73 | صفحه پایان 95

چکیده

 برندکارفرما تصویری از سازمان بعنوان بهترین مکان برای کار, با هدف تاثیر مثبت بر کارکنان فعلی و آتی به منظور جذب و حفظ کارکنانی با پتانسیل بالا می باشد. زمانی کارکنان جذب سازمان شده و در آن خواهند ماند که نگرش مثبتی نسبت به سازمان و کارفرما داشته باشند. از اینرو پژوهش حاضر به بررسی رابطه ادراک از برند کارفرما و نگرش های شغلی کارکنان می پردازد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی, از حیث گردآوری اطلاعات پیمایشی و از نظر تحلیل داده ها توصیفی – همبستگی است. جامعه آماری, کارشناسان ستاد مرکزی بانک توسعه صادرات ایران هستندکه تعداد آن ها معادل 400 نفر می باشد. از بین ایشان نمونه ای 112 نفری انتخاب شد. سپس پرسشنامه هایی که روایی و پایایی آن با تحلیل عاملی و آلفای کرونباخ تایید شده بود, توسط این افراد تکمیل شد. در ادامه مدل پیشنهادی تحقیق از طریق معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزار Smartpls مورد آزمون قرار گرفت. یافته ها نشان داد مدل از برازش خوبی برخوردار است و تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. در نتیجه می توان گفت ادراک از برندکارفرما با نگرش های شغلی کارکنان رابطه مثبت و معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    افجه، سیدعلی اکبر، و علیزاده فر، زهرا. (1396). رابطه ادراک از برند کارفرما با نگرش های شغلی کارکنان. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 26(84)، 73-95. SID. https://sid.ir/paper/202807/fa

    Vancouver: کپی

    افجه سیدعلی اکبر، علیزاده فر زهرا. رابطه ادراک از برند کارفرما با نگرش های شغلی کارکنان. مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1396؛26(84):73-95. Available from: https://sid.ir/paper/202807/fa

    IEEE: کپی

    سیدعلی اکبر افجه، و زهرا علیزاده فر، “رابطه ادراک از برند کارفرما با نگرش های شغلی کارکنان،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 26، no. 84، pp. 73–95، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202807/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button