APA:
کپیمشبکی، اصغر، و تقی زاده، امیرحسین. (1398). تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه ای هویت سازمانی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 28(93 )، 63-91. SID. https://sid.ir/paper/202846/fa
Vancouver:
کپیمشبکی اصغر، تقی زاده امیرحسین. تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه ای هویت سازمانی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1398؛28(93 ):63-91. Available from: https://sid.ir/paper/202846/fa
IEEE:
کپیاصغر مشبکی، و امیرحسین تقی زاده، “تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه ای هویت سازمانی،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 28، no. 93 ، pp. 63–91، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202846/fa