مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

579
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

848
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش برندکارفرما

صفحات

 صفحه شروع 139 | صفحه پایان 161

چکیده

 پژوهش حاضر به منظور ارائه مدلی جهت سنجش برندکارفرما و نیز سنجش برندکارفرما در شرکت زرین غزال طراحی گردیده است. بدین صورت که با مرور ادبیات و پیشینه موضوع, به برآورد ابعاد برندکارفرما مبادرت و سپس به سنجش برندکارفرمای شرکت مذکور می پردازد. پژوهش حاضر از نظر هدف در زمره تحقیقات توسعه ای و نیز تحقیقات کاربردی قرار گرفته و با توجه به نحوه گردآوری داده های لازم, پیمایشی و از نوع توصیفی می باشد. داده های لازم توسط پرسشنامه بومی سازی شده متناسب با مدل پژوهش, از کارکنان و متقاضیان استخدام در شرکت زرین غزال جمع آوری گردیده و نتایج حاصل از تحلیل عاملی تأییدی, حاکی از این است که برندکارفرما را می توان در ابعاد پنجگانه اقتصادی با سه شاخص, کارکردی با پنج شاخص, اجتماعی با یازده شاخص, توسعه ای با پنج شاخص و پیام رسانی با هفت شاخص, مورد سنجش قرار داد. محاسبه میانگین و انحراف معیار پاسخ ها گویای این امر است که در یک ارزیابی کلی وضعیت برندکارفرما در شرکت زرین غزال نسبتأ مناسب و از نظر ابعاد مختلف برندکارفرما نیز بالاترین میانگین را در بعد اقتصادی و پایین ترین را در بعد اجتماعی کسب می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رعنایی کردشولی، حبیب اله، ابراهیمی، ابوالقاسم، و مباشری، علی اصغر. (1398). سنجش برندکارفرما. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 28(91 )، 139-161. SID. https://sid.ir/paper/202898/fa

    Vancouver: کپی

    رعنایی کردشولی حبیب اله، ابراهیمی ابوالقاسم، مباشری علی اصغر. سنجش برندکارفرما. مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1398؛28(91 ):139-161. Available from: https://sid.ir/paper/202898/fa

    IEEE: کپی

    حبیب اله رعنایی کردشولی، ابوالقاسم ابراهیمی، و علی اصغر مباشری، “سنجش برندکارفرما،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 28، no. 91 ، pp. 139–161، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202898/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button