APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، الوانی، سیدمهدی، و قلندری، کمال. (1389). بررسی تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر اساس سطوح آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 21(86)، 27-52. SID. https://sid.ir/paper/204131/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، الوانی سیدمهدی، قلندری کمال. بررسی تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر اساس سطوح آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1389؛21(86):27-52. Available from: https://sid.ir/paper/204131/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، سیدمهدی الوانی، و کمال قلندری، “بررسی تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر اساس سطوح آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 21، no. 86، pp. 27–52، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204131/fa